Rețele de socializare au un alt nume important. Și anume Tik Tok-ul.

Este timpul ca firma ta sa inceapa campanii de marketing pe Tiktok.

În acest articol vei afla:

  • Ce este TikTok,
  • Cum funcționează TikTok,
  • Trenduri,
  • Statistici,
  • Strategii de marketing pe Tiktok.

Ce este Tiktok-ul?

Descrierea oficială este : Tiktok este un loc pentru videoclipuri scurte pe mobil.
Este o aplicație gratuită din categoria rețelelor sociale care-ți permite să vezi, să creezi și să distribui videoclipuri.

Ce trebuie să știi este că videoclipurile de pe această rețea de socializare au un potențial imens de moralitate. Spre exemplu Lil Nas X cu melodia Old Town Road a postat single-ul pe Tiktok. De acolo a explodat cu peste 67 de milioane de vizualizări. Single-ul a urcat pe locul 1 in billboard hot 100, unde a rămas pentru un record de 17 săptămâni.

Ca orice altă rețea socială, are o tonă de influenceri și multe meme-uri care produc comentarii, o tonă de like-uri și distribuiri. La momentul actual exista peste 40 de “staruri” pe Tiktok cu milioane de urmăritori. Și chestia surprinzătoare este că mulți dintre ei nu au fost celebrități deja.

Succesul acestei rețele de socializare constă în algoritm, care folosește inteligența artificială pentru a face recomandări personalizate.

O scurtă istorie despre Tiktok:

În China, Tiktok este cunoscut sub numele de Douyin. Douyin a fost lansat de ByteDance in 2016.

Tiktok și-a făcut debutul oficial în străinătate în 2018 când a fuzionat cu aplicația Musical.ly

Succesul acestei rețele de socializare a venit cu controverse. Aplicația a fost interzisă de parlamentarii din India anul trecut, motivul lor a fost degradarea culturală și conținutul explicit.

De asemenea, în Statele Unite aplicația a luat o amenda de 5,7 milioane de dolari pentru încălcarea dreptului de confidențialitate a copiilor.

Aplicatia are deja competitori, printre ei se numara Byte, Kuaishou, Kwai si Facebook și Instagram cu siguranta vor căuta să concureze cu aplicația în acest an.

Cum funcționează Tik Tok?

Utilizatorii se înscriu cu un număr de telefon, adresa de email, Facebook sau Instagram. Odata ce te-ai logat:

  • poți vizualiza videoclipuri,
  • poți crea un videoclip,
  • poți căuta alți creatori,
  • poți importa contactele telefonice pentru a găsi prietenii care deja folosesc aplicația.

Ce poți face pe Tik Tok?

Pe Tik Tok poti:

Urmării și crea clipuri video. Videoclipurile sunt experiența principală a acestei aplicații. Ele pot fi încărcate sau create folosind instrumentele din aplicație. Live streaming, este de asemenea, o opțiune a aplicației. Poți adăuga la video filtre vizuale, efecte de timp, ecrane split, tranziții, stickere, gif-uri, emoji-uri și multe altele.

Cum folosesc oamenii TikTok?

Nu există o modalitate standard în care oamenii folosesc TikTok-ul. Da există videoclipuri amuzante, dansuri, playback-uri și pisici, o gramada de pisici.

Statistici platforma

Acum, să vorbim puțin despre statisticile acestei platforme.

  • În momentul de față, TikTok este a 6 rețea socială ca mărime.
  • Aplicația are mai mult de 1,5 miliarde de descărcări.
  • Aplicația are 500 de milioane de utilizatori lunari.
  • 41% din useri au vârsta cuprinsă între 16 si 24 de ani.
  • În vreme ce, în mai puțin de 18 luni, numărul de adulți din Statele Unite au crescut de 5.5 ori la 14,3 milioane.

Câteva informații despre audiența aplicației:

  • 52% ar cumpăra un produs ca sa facă parte din comunitatea produsului
  • 61% tind să cumpere brandurile la care se fac reclame
  • 49% sunt ușor influențați de opiniile celorlalți
  • 41% sunt comfortabili să împrumute bani
  • 61% sunt pozitivi în ceea ce privește economia globală

Deci, este sigur să spunem ca TikTok concurează cu marii jucători de pe piață. Platforma servește un scop diferit față de Youtube, Instagram sau Snapchat.

Cu aceste statistici, rețeaua de socializare trebuie luată în serios și trebuie gândit deja la o strategie de marketing pe TikTok.

Este timpul sa acorzi o atenție serioasă acestei rețele de socializare.

Acestea fiind spuse vino să discutăm despre strategiile de marketing pe care le poți folosi acum pe TikTok.

Marketing TikTok

Cum să faci marketing pe Tiktok ? Iată 4 modalități de a promova produsul sau serviciul tău pe această aplicație:

1.Reclame native in feed.

Reclamele native sunt cele care îți apar în feed atunci cand dai scroll și se simt destul de natural. Acestea au opțiuni de a adăuga link-uri și de a comanda produse. 

Eficiența reclamei poate fi analizată prin CTR, impresii, timp de vizualizare și interacțiune.

2.Reclame Hashtag Challenge.

În acest tip de reclamă utilizatorul va vedea un banner special care duce către instrucțiunile provocării. Bannerul este afișat pe pagina de discover.

Această reclamă poate fi masurată prin vizualizări ale bannerului, click-uri, număr de conținut generat de utilizatori, vizualizări.

3.Brand takeover.

Una dintre cele mai pure forme de publicitate pe Tiktok. Brand takeover este un anunț pe tot ecranul și se afișează atunci cand utilizatorul deschide prima dată aplicația. Poate fi o imagine de trei secunde sau un Gif de 5 secunde.

Ai opțiunea de a lega acest anunț de un landingpage sau o provocare hashtag.

Trebuie să ai în vedere că acest tip de anunț este exclusiv, asta înseamnă că un singur brand în ziua respectivă poate face acest tip de anunț.

4.Marketing cu ajutorul utilizatorilor.

Modul cel mai accesibil și mai captivant prin care poți face marketing pe Tiktok . Practic, conținutul generat de utilizatori este folosit pentru a promova afacerea.

Dacă ți-a plăcut articolul nostru de astăzi, urmărește-ne în continuare.

Consultanță marketing

Ai nevoie de o auditare a activităților tale de promovare sau de direcții strategice?

Servicii

Îndrăznește să fi unic pe piață!