5 motive pentru care SEO și Social Media se influențează reciproc
Dacă până acum ai crezut că SEO și Social Media sunt aspecte independente care nu se influențează reciproc, în niciun fel, află că nu este întocmai adevărat. Într-adevăr, acest lucru poate fi valabil în anumite cazuri, cum ar fi faptul că acțiunile desfășurate de oameni pe rețelele sociale nu îți vor ridica site-ul în clasamentul căutărilor. Motivul este unul cât se poate de simplu: Google nu ia în considerare link-urile distribuite în Social Media ca pe un factor în vederea creșterii rank-ului.
Dar adevărul este că Social Media poate crea, de fapt, un impact puternic asupra SEO-ului afacerii tale, asta doar dacă utilizezi strategiile adecvate.
Da, este posibil ca rețelele sociale și SEO să se îmbine pentru a te ajuta să-ți atingi obiectivele propuse, cum ar fi traficul crescut și vizibilitatea ridicată.
Dacă nu ești convins încă, ți-am pregătit cinci motive pentru care SEO și Social Media lucrează împreună cu succes:
1. Indexing
Când publici conținut relevant pe rețelele sociale în mod constant, acest lucru îți poate afecta pozitiv strategia de marketing digital. Postările tale pe Social Media pot fi indexate de motoarele de căutare, cu condiția să fie relevante, astfel încât persoanele care caută conținut similar să le găsească.
De exemplu, dacă vei căuta informații despre un restaurant, vei găsi paginile de socializare și profilul restaurantului printre rezultatele de căutare de top, deoarece acestea sunt relevante pentru interogare. Dacă conținutul este popular pe Social Media, acesta va fi indexat mai rapid.
2. Domain Authority
Autoritatea unui site web este unul dintre factorii care influențează locul acestuia în clasementul motoarelor de căutare. Dacă domeniul paginii tale are o valoare ridicaăa, poți obține o poziție mai bună. Autoritatea unei pagini sau a unui site necesită timp pentru a se dezvolta. Dacă îți dorești să crești autoritatea, este nevoie de un conținut constant și calitativ, precum și de backlink-uri relevante.
Întrucât majoritatea conținutului este transmisă prin intermediul Social Media, utilizarea influenței paginilor tale din rețelele sociale pentru creșterea autorității poate face minuni pentru SEO.
3. Rețelele sociale oferă o perspectivă mai bună
SEO se referă la modul în care utilizezi algoritmii motoarelor de căutare pentru a manipula clasamentele realizate de acestea în urma interogărilor. La o privire mai atentă, SEO nu este întotdeauna centrat pe clienți.
Locul site-ului tău în motoarele de căutare nu se referă doar la optimizarea cuvintelor cheie. Pentru rezultate care funcționează cu adevărat, trebuie să iei în considerare și optimizarea rețelelor sociale.
Social Media a devenit acum o parte integrată a căutărilor. Astfel, îți poți întelege cu ușurință audiența și te poți concentra eficient asupra publicului țintă. Social media îți oferă o perspectivă mai bună a publicului, a conținutului și a impactului acestuia.
4. Conștientizarea de brand
Prin partajarea de informații și noutăti legate de brand-ul tău, folosindu-te de rețelele sociale, poți conecta eficient brandul de industria specifică.
Cand un potențial client caută informații legate de serviciile sau produsele pe care le oferi, acesta poate căuta folosind numele companiei tale direct, datorită prezenței sale în Social Media.
De exemplu, dacă vei căuta numele companiei Zara prin Google, cu siguranță motorul de căutare te va trimite direct spre articole vestimentare.
5. Relația cu publicul este îmbunătățită
Traficul crescut îmbunătățește poziția în clasamentul motoarelor de cautare și crește, de asemenea, conștientizarea brand-ului tău. Poți construi o conexiune puternică cu publicul și poți, astfel, crește rata de conversie. După cum am menționat și anterior, Social Media este un instrument puternic pe care îl poți utiliza pentru optimizare.
Pentru a activa acest lucru, ar trebui să te asiguri, în primul rând, că afacerea ta beneficiază de serviciile unui specialist SEO de încredere pentru gestionarea profilelor tale în rețelele sociale, postarea regulată și optimizarea conținutului, astfel încât să încurajeze distribuirea socială. Folosind SEO și Social media, îți poți atinge obiectivele de marketing cu mai multă ușurință!