Cum creezi un Magazine Online?
Din momentul în care firma ta începe să funcționeze, din acel moment încep cu adevărat provocările. Două dintre marile provocări fiind crearea și deschiderea unui magazin online. Aceste două concepte sunt diferite, însă sunt strâns legate între ele, întrucât pentru a putea fi deschis un magazin online întâi trebuie creată.
Cum să îți faci un magazin online? Aici trebuie să începi de la linia de start și anume trebuie să alegi numele site-ului. Ea poate să fie identică cu numele afacerii tale sau poate doar împrumuta câteva elemente din titlu. De asemenea dacă optezi pentru alt nume, poți alege un nume cu care nu are legătură afacerea. Cu toate acestea există însă câteva reguli de care trebuie să ții cont:
Numele Magazinului Online
De preferat numele domeniului și cel al site-ului trebuie să fie identice pentru o mai bună identificare. Numele scurte, unice, sunt ușor de amintit, ușor de scris și ușor de citit. Astfel, asigură-te că numele ales este atrăgator și interesant. Odată ales, asigură-te că achiziționezi și domeniul cu numele respectiv.
Platforma de eCommerce
Pentru vânzare online în spațiul digital ai nevoie de o platformă care să susțină magazinul online. Ușor de utilizat, aceste platforme nu necesită cunoștințe avansate de programare. Mai mult, îți oferă posibilități nelimitate de configurare a business-ului, oferind securitate și suport. Poți, de asemenea, integra metode de plată online, facturare și curierat, eliminând o mare parte a neclarităților din spatele procesului de “cum să faci un magazin online”.
Tipuri de Platforme
- Platforme Open Source: Magento, WooCommerce (WordPress), Prestashop, OpenCart, Joomla,
- Platforme SaaS: Shopify, ShopMania, Wix
Ce sunt platformele Open Source: codul sursa este pus la dispoziția utilizatorilor de către dezvoltatori. Astfel, acesta se poate utiliza ca atare, modifica, dezvolta ulterior și chiar îmbunătăți până la rezultatul mult dorit pentru vânzare online.
Ce sunt platformele SaaS: acronim de la “Software as a Service” sunt platforme ce se pot utiliza pentru vânzare online în schimbul unei subscripții lunare.
Optimizări Suplimentare pentru Vanzare Online
“Cum deschid un magazin online?” De îndată ce magazinul online este gata de funcționare, necesită anumite optimizări înainte de “marea deschidere”. Astfel, odată terminat procesul de creare a magazinului online, începe procesul de optimizare SEO. Link Building, SEO on-page, SEO off-page, structura headings-urilor – sunt doar câteva elemente dintre cele ce definesc întreg procesul SEO.
“Marea Deschidere” și Promovarea Magazinului
Pentru ca magazinul tău să aibă succes, și pentru ca afacerea ta să înflorească în activitatea de vanzare online, are nevoie de o promovare online corespunzătoare. Astfel, pentru vizibilitate rapidă, într-un timp scurt timp, poți opta pentru promovare Google sau promovare Facebook.
Ce include promovarea Google?
- Campanii PPC
- Campanii Display
- Campanii de Remarketing
- Campanii Search
Ce generează promovarea prin Google Ads?
- Vanzari noi
- Lead-uri proaspete
- Trafic sporit
Ce include promovarea Facebook?
- Promovare Facebook Ads
- Promovare Instagram Ads
Ce generează promovarea Facebook Ads?
- Brand Awareness
- Interactiuni
- Campanii de retargeting
Concluzie
Pentru ca afacerea ta să meargă ca la carte, să atragă clienți noi și să genereze profitul mult așteptat, ai nevoie de un magazin online. Trebuie să știi foarte bine că magazinul online foarte importantă ca o afacere să meargă bine. Procesul de creare a magazinului online este într-adevăr dificilă și necesită mulți pași însă cu o echipă potrivită vei reușii.