În articolul nostru de astăzi ne-am gândit să vorbim despre cum trebuie să distribuim un link de afiliere pe Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, Youtube și platformele de streaming Twitch,Mixer și Discord.
Ce trebuie să știi înainte de a posta informația pe rețelele de socializare:
Înainte să începi, va trebui să adaugii conturile tale de pe rețelele sociale în contul deschis la CJ: Account > Websites > Promotional Property Manager.
Fiecărui cont i se atribuie un PID. Atunci când creezi un link de afiliere folosind Deep Link Generator sau în secțiunea Links din contul CJ, asigură-te că ai selectat site-ul web pe care îl vei distribui.
Selectează din meniul Website și apoi dă click pe butonul Update Code.
Acum link-ul conține PID-ul corect, ceea ce îți va permite să vezi în raportul CJ de unde vin clienții tăi sau vânzările pe care le-ai mediat.
Poți de asemenea plasa link-uri pe rețelele de socializare sau pe paginile web pe care le deții, dar nu și pe site-urile care aparțin altor persoane. O astfel de postare încalcă standardele de calitate ale rețelei CJ și va duce la dezactivarea contului.

Facebook

Facebook îți va permite să distribuiți link-uri de afiliere în secțiunea Cronologie și Despre.
Accesezi pagina ta de Facebook.
În partea de sus dai click pe Postări (Create Post). Inserezi link-ul de afiliere, o imagine dacă este cazul și orice descriere necesară pentru a oferi mai multe detalii. Adresa URL va apărea sub text.
Dacă arată bine, faci click pe Postare.

Instagram

Pe Instagram există două compartimente în care poți plasa un link: Instagram Bio și Instagram Story Swipe-Up.
Instagram Bio:
Instagram permite tuturor utilizatorilor să posteze un singur link în această secțiune.
Accesezi profilul tău de Instagram și dai click pe Modificați profilul.
Adaugi linkul în câmpul Website.
Dacă contul tău de Instagram este un cont de afaceri cu 10k + de abonați, Instagram îți oferă posibilitatea de a adăuga o adresă URL în Swipe Up din Instagram story.
Accesezi contul tău de Instagram și dai click pe pictograma camerei din colțul din stânga sus pentru a crea o postare.
Poți face o fotografie, un videoclip sau poți insera un conținut copiat anterior.
După ce ai încărcat conținutul, dai click pe pictograma Link pentru a adăuga adresa URL.
Asigură-te că incluzi un call-to-action în postarea dvs., astfel încât abonații tăi să știe că s-a folosit Swipe Up.

Pinterest

Câțiva pași pentru a plasa un link de afiliere pe Pinterest:
Selectezi la advertiser produsul pe care-l dorești să-l promovezi.
Găsești și descarci imaginea produsului din secțiunea Links > Products page în contul tău deschis la CJ.
Salvează imaginea.
Dă click pe butonul „+” pe Printerest pentru a crea un pin.
Încarcă imaginea produsului pe Pinterest.
Adaugă link-ul tău de afiliere la Destination Link. Generează un link de afiliere folosind instrumentul Deep Link Generator sau ia URL-ul din secțiunea Links>Search din contul tău deschis la CJ. Este un link scurt care ar trebui să arate așa: http://www.jdoqocy.com/click-xxxxxxx-xxxxxxx
Adaugă o descriere pentru a oferi o scurtă informație despre acest pin.
Alege panoul pe care- dorești să-l afișați.
Salvează!

Twitter

Link-urile de afiliere pot fi adăugate cu ușurință și pe twitter la tweet-urile tale, în secțiunea „Despre mine” sau la mesaje, la fel cum ai distribui orice alt link.
Rețineți că toate link-urile din tweet sunt scurtate automat cu ajutorul tehnologiei Twitter t.co. Când vezi un tweet pe Twitter.com, este afișată adresa URL originală (sau versiunea prescurtată). După ce ai dat click, ești redirecționat pe site-ul agentului de publicitate prin intermediul t.co.
De ce? Twitter scurtează link-urile pentru a proteja utilizatorii de site-urile malware, de phishing și alte activități rău intenționate. Prin redirecționare, Twitter verifică link-urile conform unei liste de site-uri potențial periculoase.

YouTube

Poți distribui linkuri de afiliere în descrierea videoclipurilor sau în comentarii. Adăugarea prea multor link-uri poate încălca politicile de spam de pe YouTube, astfel limitează-te la cele mai relevante.
Descrierea videoclipului
În această secțiune poți adăuga link-uri pentru a ajuta spectatorii să afle mai multe detalii despre produsele sau serviciile care au fost prezentate în videoclip.
Afișarea link-urilor către alte proprietăți promoționale (alte profiluri sau pagini pe care le dețineți) este permisă doar în cazul în care acestea sunt înregistrate în contul YouTube.
Comentarii
Poți include un link către videoclip în propriile comentarii. Postarea link-urilor în secțiunile de comentarii ale altor vloggeri reprezintă o încălcare a politicilor platformei.

Platformele de streaming

Platformele de streaming, utilizate în principal pentru jocuri, deseori permit adăugarea link-urilor în secțiunile Bio, Chat și About Me.

Twitch

Link-urile de afiliere pot fi adăugate în Stream Chat. Twitch permite utilizatorului de a genera conținut pe întreaga platformă, în conformitate cu Termenii și condițiile lor.

Mixer

Mixerul permite adăugarea link-urilor în chat. Acesta poate fi activat în setări. Accesezi Chat Settings > Channel Preference. Alegi Allow Links și Make Links Clickable. Acești pași te vor asigura că abonații tăi pot vedea postările cu link-uri și, respectiv, pot fi redirecționați către e-shop.

Discord

Mixerul permite adăugarea link-urilor în chat. Acesta poate fi activat în setări. Accesezi Chat Settings > Channel Preference. Alegi Allow Links și Make Links Clickable. Acești pași te vor asigura că abonații tăi pot vedea postările cu link-uri și, respectiv, pot fi redirecționați către e-shop.

Dacă ți-a plăcut acest articol atunci, urmărește-ne în continuare.

Consultanță marketing

Ai nevoie de o auditare a activităților tale de promovare sau de direcții strategice?

Servicii

Îndrăznește să fi unic pe piață!