În cazul în care vrei să te specializezi în “arta” de a folosi hashtag în Social Media, atunci ai venit în locul potrivit.
Hashtag-urile sunt o metodă excelentă prin care poți:

  • Crește brand awareness-ul companiei tale;
  • Păstra legătura cu publicul tău;
  • Îmbunătăți o campanie de marketing sau o campanie de Social Media

Cunoașterea metodelor eficiente și corecte de utilizare a hashtag-ului sunt esențiale pentru orice digital marketer in 2022.  De aceea, te vom ajuta cu sfaturi “do or don’t” în folosirea hashtag-urilor și cum le poți aplica pentru cele mai importante rețele de socializare.

Ce este un hashtag?

Deși semnul definitoriu pentru hashtag există de mult timp, sub forma # (diez) pentru tastatura telefonică și nu numai, acesta a început să fie folosit (și chiar introdus în Dicționarul Englez Oxford) in 2007. Atunci, Twitter a început să folosească hashtag ca o metodă de indexare a cuvintelor pentru a facilita căutările, adunând toate postările cu privire la un subiect în același loc. Iar de atunci, aproape toate rețelele de socializare se folosesc acest termen în aceleași scopuri.
Hashtag-urile care se răspândesc rapid și sunt folosite de o mulțime de useri devin trenduri.
Asta înseamnă că un cuvânt cheie este popular și este folosit masiv la nivel online. Cu toate astea, nu înseamnă că fiecare hashtag pe care îl creezi ar trebui să devină trend. Asta depinde de scopul în care folosești hastag-ul.

Cum să folosești hashtag-ul #?

Secretul pentru succesul folosirii de hashtag-uri stă în găsirea celor mai potrivite hashtag-uri, atât pentru afacerea ta, cât și pentru publicul tău specific.
Iată ce trebuie să ai în vedere:

  • Analizează trendurile. De fiecare dată când există un subiect care este în trend, te poți folosi de un hashtag utilizat de ceilalti din industria ta, pentru a-l dezbate. Aceasta este o bună modalitate de a atrage potențiali clienți, concentrând mesajul strict către cei interesați.
  • Analizează ce comunică influencerii. Influencerii din nișa ta îți pot oferi o mulțime de idei în ceea ce privește modul în care funcționează hashtag-urile. Este destul de simplu: uită-te la postările din Social Media și vezi care hashtag-uri sunt cel mai des folosite.
  • Nu folosi hashtag-uri de brand. Acestea nu ar trebui să conțină numele companiei tale, dar trebuie să o reprezinte, find relevante pentru industrie. De exemplu, o agenție de turism din Satu Mare va putea folosi #exploreSM.

Cele mai bune rezultate pentru utilizarea de hashtag-urile poți obține prin Twitter, Facebook, Instagram și chiar LinkedIn.
Ține minte: numărul optim de hashtag-uri pe care trebuie să le folosești este de 1-2 pentru Twitter, LinkedIn si Facebook și 9-15 pentru Instagram.
Folosirea de hashtaguri te va ajuta să-ți comunici mesajele către o audiență foarte largă prin Social Media. Asigură-te că distribui conținut de calitate și îți adaptezi hashtag-urile pentru afacerea și nișa ta, în scopul creării unei impresie bună.

Dacă ți-a plăcut acest articol atunci, urmărește-ne în continuare.

Consultanță marketing

Ai nevoie de o auditare a activităților tale de promovare sau de direcții strategice?

Servicii

Îndrăznește să fi unic pe piață!