A deveni un Brand cu o imagine autoritară nu este o muncă ușoară, dar merită efortul.
Când îți construiești o imagine autoritară, clienții actuali și cei potențiali încep să se bazeze și să aibă încredere în tine. Este greu de imaginat că încrederea nu aduce la vânzări.

Dar cum poate un brand să înceapă să-și construiască autoritatea? Conținutul este o modalitate excelentă iar în acest articol vom prezenta câteva sfaturi despre cum se poate realiza acest lucru.

autoritatea-brandului

1.  Răspunde la întrebările audienței

Prin construirea conținutului te poți poziționa ca un expert pentru cei care nu te cunosc încă.
Atunci când utilizatorii văd că ești pe primul loc pentru un anumit cuvânt cheie sau subiect, înseamnă că ai trecut deja printr-un algoritm. Căutarea este o componentă importantă pentru care această tactică funcționează.
Cum să aplici această strategie: în primul rând află care sunt curiozitățile publicului tău țintă vorbind cu reprezentanții serviciului clienți, efectuând cercetări de cuvinte cheie și folosind instrumente precum Answer the Public și funcția Discover Questions BuzzSumo. Apoi, vezi ce conținut există deja și dacă îl poți îmbunătăți.

2.  CREAZĂ RAPOARTE ȘI STUDII DE ACTUALITATE

Una dintre cele mai bune modalități de a-ți demonstra autoritatea este să îți arăți interesul continuu în dezvăluirea de informații și perspective noi. Poți face acest lucru prin prioritizarea cercetării originale.
Când realizezi propriile studii, sondaje și rapoarte bazate pe date noi sau dezvăluind noi perspective, nu numai că oferi valoare cititorilor, dar ai și ceva ce poți transmite prin mass-media.
Acest lucru îți oferă un avantaj dublu: obținerea unei acoperiri media (consolidarea autorității brandului) și obținerea de backlink-uri de înaltă calitate, ceea ce îi demonstrează lui Google că ai o imagine autoritară.

Cum să execuți această strategie: după ce ai realizat prima etapă și ai analizat întrebările, selectezi și iei în considerare întrebările generale din industria ta care mai au nevoie de răspunsuri. Cum le poți răspunde cu date? După ce ai creat un raport care dezvăluie informații noi, utilizezi PR digital pentru a căuta scriitori.

3.  FOLOSEȘTE AUTORITATEA EXPERTIZEI INTERNE

Unele branduri sunt construite în întregime în jurul unei anumite persoane, cum ar fi Steve Jobs cu Apple, dar aceste exemple pot intimida oamenii. Companiile mai mici și companiile mai noi pot beneficia de o strategie similară dacă au experți care își pot demonstra autoritatea.
Cum să aplici această strategie: dacă experții tăi interni nu au împărtășit niciodată nimic publicului, verifică dacă se simt confortabili să contribuie cu postări de blog sau citate. Ar putea participa în podcast-uri sau să utilizeze Help a Reporter Out (HARO) ca să prezentați drept surse pentru articolele și știrile relevante. Ajutăi să-și demonstreze cunoștințele în moduri utile publicului.

autoritate-brand

4.  EVIDENȚIAZĂ RECENZIILE, STUDIILE DE CAZ ȘI ALTE DOVEZI ALE EXPERTIZEI

Aici cheia este identificarea celor care merită evidențiați pentru produsele sau serviciile tale.
Cum să aplici această strategie? Dacă nu ai deja acest tip de conținut, întreabă-te cum îl puteți colecta cel mai bine. Contactează cei mai buni clienți și solicităle o ofertă. Selectează cele mai bune recenzii pe care le-ai primit vreodată pentru serviciile tale. Apoi puneți aceste informații pe Home Page-ul tău, dar și pe paginile de conversie, pentru a oferi încredere și acolo unde contează.

5.  ASOCIAZĂ-TE CU ALTE BRANDURI CU AUTORITATE MARE

Un lucru care poate fi aplicat în marketing este asocierea cu alte branduri. Expresia spune „Arată-mi cine sunt prietenii tăi și îți voi spune cine ești?”
Aici trebuie să te gândești bine cu ce branduri are sens să colaborezi.
Cum se aplică această strategie? Realizează un brainstorming cu echipa ta pentru a descoperi cu ce branduri poți să te asociezi natural din punct de vedere al obiectivelor și al valorilor. Și anume cum puteți lucra împreună pentru a oferi ceva de valoare ambelor audiențe?

6.   OFERĂ CÂTEVA DINTRE SECRETELE TALE.

Pentru mulți specialiști de marketing acest lucru este unul înfricoșător, dar această tactică nu trebuie aplicată doar în anumite cazuri.
Deșii în anumite cazuri cum ar fi , în afacerile bazate pe servicii, schimbul de informații și analiza detaliată a modului în care poți să-ți atingi obiectivele, poate crea de fapt încredere. Oamenii apreciază când ești deschis și sincer.
Cum să aplici această strategie? Trebuie să iei în considerare ce informații ai și pe care le poți transmite, chiar dacă concurenții tăi nu le-au distribuit.
Poți sublinia faptul că ești deschis cu privire la industria din care faci parte într-un mod în care alții nu sunt. Desigur, nu trebuie să faci ceva care îți poate pune în pericol compania.

Concluzie

În concluzie marketingul de conținut este un pas mare în construirea unui brand care are autoritate.
Prin crearea acestui conținut benefic publicului țintă, le poți demonstra propriile cunoștințe și te poți folosi de expertiză internă.
Dacă o să continui să te bazezi pe strategia ta și pe tacticile menționate anterior atunci sunt șanse mari ca încrederea oamenilor în brand-ul tău să crească.

Consultanță marketing

Ai nevoie de o auditare a activităților tale de promovare sau de direcții strategice?

Servicii

Îndrăznește să fi unic pe piață!