Probabil că ai observat că orice companie cunoscută și prosperă a acordat ceva atenție procesului de creare logo. Desigur, logo-ul nu este un aspect definitoriu pentru succesul în lumea afacerilor, dar este cu siguranță un aspect important. Reprezintă un element de bază în branding, care ajută potențialii clienți să îți recunoasca compania și să o deosebească de altele. Iar aceasta identitate de brand te va ajuta cu siguranță sa obții mai multi clienți.
Înainte de a alege logo-ul care să te reprezinte, trebuie să-ți setezi obiectivele și să alegi elementele care te definesc și care te diferențiază de alte afaceri. Pentru cea mai bună soluție, contactează o agenție de design grafic specializată, care te poate îndruma către alegerea optimă.

Care sunt principiile ce trebuie să le urmezi în vederea creării unui logo?

Trebuie să știi că un logo reprezintă identitatea de brand prin care te vei face remarcat în domeniul de activitate. Acesta trebuie sa fie ușor de recunoscut, să aibă o formă simplă care să fie ușor de memorat, construit pentru longevitate și versatil, în așa fel încât să fie potrivit atât pentru print, cât și pentru online.
Iată cele 5 principii de bază pentru creare logo eficient:

  • Simplitate – un logo simplu permite recunoașterea ușoară, iar fără acest aspect nu pot fi atinse cele de logo memorabil și versatil. Este bine să știi că oamenii privesc lucrurile în grabă, în special lucrurile precum panourile publicitare, etichete sau alte elemente de marketing. De aceea este idicat ca acesta să fie ceva simplu, ceva ușor de memorat.
  • Creeaza un logo memorabil – în cadrul acestui principiu intră totodată și simplitatea, dar cel mai important, atenția asupra unui concept unic, ce reușește să comunice mesajul pe care vrei să-l transmiți.
  • Logo-ul trebuie sa fie longeviv –  Acesta este lucrul pe care majoritatea designerilor îl urmăresc. Un proces de creare logo care sa iti aducă o emblemă care va rezista și peste 20 de ani. Doar aceste tipuri de logo vor putea crea o comunitate loială pentru brand-ul tău. Acesta nu trebuie doar să urmeze trendurile și stilurile unei anumite perioade, deoarece poate sa nu mai fie de actualitate.
  • Logo-ul versatil – Te va ajuta să te promovezi prin intermediul mai multor platforme și produse, precum cărți de vizită, panouri publicitare, reclame în Social Media și multe altele. De aceea, când realizezi proiectul de creare logo trebuie să iei în considerare un element care se va potrivi atât pe o carte de vizită, cât și pe un afiș publicitar plasat pe stradă.
  • Principiul relevanței trebuie să arate că logo-ul tău se potrivește scopului tău și identității companiei tale. Un logo trebuie să reprezinte imaginea companiei prin utilizarea de forme, linii și elemente reprezentative pentru industrie. Un sfat este să aplici principii precum: utilizarea de linii curbe pentru companiile dedicate tinerilor și linii drepte pentru companiile sobre.
    Domeniul care se ocupă de creare logo, și anume designul grafic, este un aspect ce ține de creativitate. De aceea, ești liber să-ți creezi imaginea după viziunile tale.

Cu toate acestea, este bine să incluzi aceste 5 principii de baza în proiectul tău.

Consultanță marketing

Ai nevoie de o auditare a activităților tale de promovare sau de direcții strategice?

Servicii

Îndrăznește să fi unic pe piață!