De multe ori ni s-a adresat întrebarea de ce creăm campanii de căutare pe cuvinte cheie care includ numele brandului, mai ales când site-urile se clasifică pe prima poziție în rezultatele Google atunci când sunt căutate după numele lor.
Motivul 1: Competiția vizează brandul tău
Există competitori care pot atrage o parte din audiența și clienții care caută site-ul tău. Prin intermediul campaniilor de căutare pe brand, te poți proteja împotriva acestor practici. Deoarece este permisă utilizarea cuvintelor cheie care conțin nume de branduri, cu siguranță cineva va profita de numele brandului tău pentru a-și promova afacerea în detrimentul tău.
Motivul 2: Ai un produs nou pe site
Dacă ai un produs nou pe site-ul tău și tocmai ai creat pagina corespunzătoare, promovarea acestui produs prin intermediul campaniilor de căutare atunci când utilizatorii caută brandul tău poate fi benefică. Deoarece obținerea unor poziții organice de top necesită timp, campaniile de căutare pot genera vizibilitate imediată pentru produsul nou.
Motivul 3: Îmbunătățește-ți calitatea contului de Google Ads
Un cont de Google Ads de înaltă calitate înseamnă costuri mai mici. Deoarece Google ia în considerare rezultatele campaniilor derulate și acordă o valoare mai mare conturilor care obțin KPI-uri mai bune (rate de conversie ridicate, click-uri numeroase, CTR ridicat), campaniile pe brand contribuie la îmbunătățirea calității contului tău, fiind și cele mai eficiente din toate punctele de vedere.
Motivul 4: Furnizează mai multe informații clienților tăi
Link-urile către alte pagini relevante, extensiile, numerele de telefon, adresa fizică și prețurile afișate în reclame pot oferi utilizatorilor care caută brandul tău mai multe informații într-un singur loc. Aceasta reprezintă un avantaj față de rezultatele organice, chiar și atunci când site-ul tău se află pe prima poziție în SERP.
Dacă ți-a fost de ajutor articolul nostru, atunci te invităm să ne urmărești în continuare.