Campaniile PPC sunt o formă de publicitate în cadrul căreia vei plăti o mică taxă de fiecare dată când cineva accesează un ad creat de tine. Folosind această formă de promovare, îți poți aduce brandul în fața a milioane de utilizatori într-un timp relativ scurt. Mai mult de atât, în loc să plătești pentru impresii estimate, poți să plătești doar pentru traficul care este generat cu adevărat. Acest lucru face din PPC o opțiune perfectă pentru acele afaceri care doresc să aibă control total asupra performanțelor, dar și asupra bugetului alocat.
Există multe alte avantaje ale acestui tip de publicitate plătită, pe care le vom prezenta în articolul nostru de mai jos.

Iată 4 beneficii ale PPC:

1. Poți ajunge la audiența dorită în mod rentabil

Unul dintre principalele beneficii a campaniilor PPC este accea că îți permite să ai control deplin asupra bugetului alocat, asupra plasării ad-urilor, dar și asupra targetării. Acest lucru te va ajuta să te îndrepți strict către publicul la care dorești să ajungi. Așadar, dacă cineva va accesa unul dintre ad-urile create de tine, poți fi sigur că acea persoană este interesată de mesajul pe care l-ai distribuit. De asemenea, controlul este mai mare pentru că poți alege unde și când va apărea reclama. În acest mod, vei avea o mai mare influența în direcționarea sa către publicul relevant. În plus, utilizând acest tip de campanii, poți realiza acțiunile dorite în limita bugetului tău, pe care îl poți modifica în funcție de nevoi. Astfel, fie că e vorba de o afacere mică sau de una deja dezvoltată, PPC poate fi de mare ajutor. 

2. Contribuie la atingerea obiectivelor de afaceri

Când vine vorba de campaniile PPC, targetarea specifică poate fi realizată și în funcție de obiectivele de afaceri, nu doar ținând cont de audiența vizată. Așadar, pentru motoarele de căutare, campaniile pot fi create astfel încât să aibă drept obiectiv creșterea vânzărilor, a clienților, a traficului pe website, conversiilor și multe altele.
În cazul platformelor de social media, acestea pot fi de folos în creșterea brand awareness-ului, creșterea nivelului de engagement, generarea mesajelor și nu numai. Toate aceste obiective și multe altele pot fi atinse destul de ușor prin crearea și implementarea corespunzătoare a campaniilor de tip Pay-Per-Click.

3. Aduce trafic instant

Interesul față de traficul în online adus cu ajutorul marketingului digital a crescut considerabil în ultima perioadă. Oamenii remarcă din ce în ce mai mult importanța traficului pentru creșterea și dezvoltarea oricărei afaceri. Ea vine ca o oportunitate pentru fiecare afacere de a se face cunoscută, de a genera noi clienți, dar și de a consolida relația cu audiența actuală. De obicei, prin intermediul componentei organice poate dura puțin mai mult să generezi traficul dorit, însă ce ai spune dacă acesta ar putea fi generat instant? Fiecare campanie PPC poate fi creată și implementată astfel încât să aducă trafic specific, în mod instant, către afacerea ta. În acest fel, vei putea salva timp prețios pe care îl vei putea investi în alte demersuri importante. 

4. Pot fi îmbunătățite constant

Unul dintre beneficiile majore în campaniile PPC este faptul că acestea conferă posibilitatea de a măsura datele și de a îmbunătăți constant campania pe baza rezultatelor obținute.
Pentru o serie de cuvinte cheie, dispozitive, date demografice, platforme și segmente de public, specialiștii pot măsura o gamă variată de valori și pot utiliza aceste rezultate pentru a modifica campaniile. Acest proces poate fi înfăptuit în mod repetat, adaptându-se la nevoile identificate. Cu cât o campanie PPC este mai bine realizată, cu atât aceasta va aduce rezultate semnificativ mai bune, te va ajuta să economisești, dar și să maximizezi click-urile și conversiile. Profitând de această oportunitate vei putea crește performanța reclamelor tale constant, lucru ce îți va putea aduce rezultatele dorite.

Acestea sunt doar patru dintre principalele avantaje ale campaniilor PPC. Indiferent de scopul și de nevoile pe care le ai, ele pot fi un real ajutor pentru afacerea ta. Include acum această componentă esențială în strategia de marketing și urmărește rezultatele.
Dacă ți-a plăcut acest articol atunci, urmărește-ne în continuare.

Consultanță marketing

Ai nevoie de o auditare a activităților tale de promovare sau de direcții strategice?

Servicii

Îndrăznește să fi unic pe piață!